رویای دوست داشتنی

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

هفته هــا خــالی از لحظه های تــو

روزهـای بـارانی ، جای هیچ کس خـالی نیست جـزخـودت

غـروب هـایی که بی جهت،دلـم می گیرد

حرف هایی که هـرگز بـه هم نگفته ایم

شعرهـایی پراز واژه هـای غمگین

نگاه های غـریبه،نگاه هایی که دیگر مال من نیست

تــنـهایی ...

بی آغــوشی ...

امیدهــای واهی...

شب هــای طولانــی ...

تمام این ها به من می گوید که تو چیزی جز یک خواب...

یـک رویا ،یـک خیال  نبـودی !

هنوز گرمم می کند یک صدای آشنا که با عشق صدایم می کند

خواب من پــر از مهربانی ست ...

پـر از نوازش و حرف های خوب

دیوانه نیستم...

زیباست لحظه های خوشِ دوست داشتن کسی که

حـتی نـیـست و یـک خـیـالـه

 



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت12:12---5 بهمن 1394


*-*
ساعت22:16---23 دی 1394
apam
پاسخ:چشم گلم سرمیزنم


مائده
ساعت19:52---22 دی 1394
غم داشتن جزیی اززندگیست
اما غمخوار نداشتن عذاب زندگیست…


مائده
ساعت19:52---22 دی 1394
ایـن سـال هــم بـا سـال هـای دیــگه ام
فــرقـی نــخواهــد داشــــت
چــون امســال هم…
تنهـــایــــــم


رها
ساعت22:34---21 دی 1394
نا مسلمان...!

اینقدر با موی خود بازی نکن


دکترم گفته برایم


بی قراری خوب نیست...


رها
ساعت11:58---19 دی 1394
↻میــــــڊونے ڪـــــــجا ڊلـــــــم خیڸے میۺڪـــــــنہ؟↻
↯اونـــــجایے ڪــــــــــہ یــــــــــہ حَرومـــــــ زاده↯
بـــــ↩ـــــہ یـــــ↴ـــــہ بڇه یـــــ↯↯↯ـــــتیم بگـــــــ↪ـــہ✍
✖بیـــ⇜ـــــــ پڊڔ✖


mohammad
ساعت16:29---15 دی 1394
من تورا ارزو خواهم کرد
از سرخ شدن های صورتم
برایت خانه ای خواهم ساخت
سبز و رویایی
شاید اکنون تو از من انقدر دور باشی
که اشک های مرا حس نکنی
و یا انقدر که وجود مرا لمس نکنی
ولی من تا أبد عاشقت خواهم ماند…


mohammad
ساعت16:29---15 دی 1394
هیــ دنیا…

نچرخـــ …

سرگیجهـ گرفتمــــ …

بسـ کهـ همهـ دورم زدند…


mohammad
ساعت16:28---15 دی 1394
تنها که باشیــ …

خوردن قطرات باران به شیشهـ …

بی قرارت می کند…

بارش آرام برفــ …

بی قرارت می کند…

برگ ریزانــ …

بی قرارت می کند…

وزش نسیم بهاریــ …

بی قرارت می کند…

تنها که باشیــ …

تمام هواهای دو نفرهـ …

بی قرارت می کند…


*-*
ساعت16:10---13 دی 1394
ر
فتی؟؟؟ به سلامت!!!

من خدا نیستم که بگویم هر وقت توبه کردی برگرد...

رفتنت پایان من نبود...

آغاز بی لیاقتی تو بود

پاسخ:♥✿


*-*
ساعت16:10---13 دی 1394

همه شب ، من تا بشارت خواب
آن راز بلیغ مقدس را ، آن عهد صریح مسلم را
- با صدای بلند – تنها برای خود ، تکرار می کنم ...

گویی به این هدف که دیوار و پنجره
چشم امید دوباره به در او زند
شاید به صبح بی رمقم خورشید
بار دگر ، در التهاب عشق برافروزد

•••
هر شب میان سیل عظیم ترس
من دانه دانه مروارید آن توهم عریان را
با پنجه های فرورفته ، با مشت های ستیزه گر بسته
از موج جاری حادثه محفوظ می کنم

•••
من اعتماد مرمرینم را
از اعتقاد مسموم سرنوشت
در مکتب ایمان به پیمان سبزمان ، مکتوم می کنم .

•••
اما دگر نیازی به اعتراف هر شبه نیست
که مکرر ، زمزمه وار
عهد نبسته را ، بر طنین لبهایم ، نقش بگذارم
زیرا نگاره ی این تفاهم محض
بر تار و پود جان من نقش بسته است ...

•••
انتظار من
از لحظه های امشب و هر شب به وسعت لحظه های رسیدن ، بار رحیل بسته است !
آری دگر این انتظار نیست
این شوق مطلق است که از طلیعه ی آمدنت
بر پک یر سحر ، جوانه ی نور ، رسته است !
آه ای یگانه ترین ، یکتای هرم عشق !
شور حضور تو بر فرسنگ های فاصله پل عروج بسته است ...

"کیانا وحدتی"


*-*
ساعت15:44---13 دی 1394

↯ درســــــــتـــه ↯
⇄بعضــــے جـــاها ⇣⇣
••◀غرورم خـــــم شده ✘☜ ولــــــــے ...
••◀به ذات ِ پاکــ√ــم قســـم↘
✓ نمیــــذارم بشکنـــــــه ✓ⓝ✘✘✘


mohammad
ساعت15:47---10 دی 1394
آدمـیــزاد….
غـُــرورَش را خیلـی دوستـــــ دارد،
اگـر داشتــه بـاشــد،
آن را از او نگیـــریــد…
حتــّی بـه امانتـــ نبــریـــد…
ضــربــه‌ای هــم نَـزَنـیــدش،
چــه رسـَـد به شـکسـتـَـن یـا لـِـه کــردن!
آدمـــی غـُــرورَش را خیلـی زیــاد، شـایــد بیـشتـَـر از تــمـام ِ
داشـتـه‌هـایـَش، دوستـــ مـی‌دارد؛
حـالـا ببیــن اگــر خــودَش، غــرورَش را بــه خـاطــر ِ تــو، نـادیـده بگیــرد، چـه قــَدر دوستتــــ دارد!
و ایـــن را بــفـهـم …
پاسخ:ممنون از حضورتون♥✿


raha
ساعت13:19---10 دی 1394
غریبه ای آمـد
عـشقی داد
نـفـسی گرفت
آرام و بی صدا رفت


*-*
ساعت15:23---4 دی 1394


هــوس کــرده ام


کـــه تـــو بـاشـــی


مـــن بـــاشـم


و هیچـکـس نبـاشـــد


آنگـــاه


داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـتــــ


و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانتــــ


بیـــرون بکشـــم


بــه تـلـــافـی تمـــامـ ِ روزهــایـــی کـــه میخــــواهمتــــ


و نیسـتـــی ...

پاسخ:♥✿


*-*
ساعت15:13---4 دی 1394
فتی؟؟؟ به سلامت!!!

من خدا نیستم که بگویم هر وقت توبه کردی برگرد...

رفتنت پایان من نبود...

آغاز بی لیاقتی تو بود


پاسخ:♥✿


مهران
ساعت18:21---3 دی 1394
زندگی انتظار کشیدن برای پایان توفان نیست، یادگیری رقصیدن زیر باران است...
پاسخ:♥✿


دلسوختگان
ساعت14:04---3 دی 1394
عشق همچون آب ، “زلال” است
همچون رود ، “جاریست “
و همانند جوی راه خویش را از دل سختترین سنگها پیدا خواهد کرد .
عشق دلیل نمی خواهد که خود دلیل است .
می بارد ، می شوید .
“آمدنش”، نه به اراده توست
و “رفتنش” ؛ محال است .
شیاری بر وجودت می گذارد ؛ “عمیق”
اگر آمد و جاری نشدی ، اگر بارید و خیس نشدی ، اگر رفتی و تمام شد ! حتی خطی بر وجودت نگذاشت ،
بگذار و بگذر ! که این عشق نیست .
عشق تنهایت نمی گذارد ، در لحظه لحظه های وجودت جاریست .
“عمیق” است ، “شدید” است ، تا اوج رویایت می برد .
رهایت نمی کند .
می ترسی از “نفوذش” ، می گریزی از “عمقش”،
و شیرین است ، لحظاتی که می دانی :
” در نگاه او ، تو بهترینی
و در تمام لحظات او جاری هستی”.
و به یاد بسپار :
“در تمام هستی ، همیشه تاریخ ، هر عاشقی ، سعادت معشوق را می طلبد ؛ حتی با نثار جان خویش ،
و این ، “شهادت” است”.
و همیشه بدان : عشق “سرمایه” نیست ؛ “سعادت” است ...

پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:15---3 دی 1394
آن شب …
که مـــاه عاشـــقــانه هـــایمـان را …
تماشا می کرد …
آن شب که شب پره ها …
عاشــقـــانه تر …
نــــور را می جســـتند …!
و اتاقم …
سرشار از عطر بوسه و ترانه بود… !
دانستم…
تـــــو پـــژواک تمــــام عـــاشــقـانه های تاریخی…!
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:14---3 دی 1394
اگر کارگردان بودم
صدای نفس هایت
موسیقی متن تمام فیلم هایم بود…
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:14---3 دی 1394

مـــــــــــــی توانم بــــــــپرسم چــــــــه عطری می زنــــــــــــی؟
بـــــــــوی خوشــــــبختی می دهـــــــــی انگار …
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:13---3 دی 1394
پـــــــــــــــرواز را دوســــت دارم
وقتـــــے
از ارتفاعــــات لبانــــــت
به عمــــق آغوشـــت سقـــوط میکنــــم
چـــه سقــــوط دلنشینــــے
راستــــے میدانستــــے
پــــــــــــــرواز را تـــو یـــادم دادے
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:12---3 دی 1394
خوابیدن میان دستان تو
بیدار شدن روبه روی چشمان تو
دیدن لبخند هر روزه ی تو
گرفتن دستان گرم تو
سر بر بازوی تو نهادن
سرت را به سینه فشردن
راه رفتن بازو به بازو کنار نگاه تو
این است تنها آرزوی من , رویای همه ی شبهای من
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:12---3 دی 1394
قافیه های بلند نگاهت
همیشه در آخرین لحظات
به داد بیت های کوتاه غزلم می رسند
وقتی که نیستی اما
دستهای سیاه شعر سپیدم بالاست
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:12---3 دی 1394
بیا با پنجه راه برویم. . .
روی تن این دنیا. . .
بگذار خواب بماند. . .
نفهمد از قانونش گریخته ایم و،
دل باخته ایم. . . !
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:11---3 دی 1394

بــــاز هـــــم خیال تــــو
مــــرا
“برداشــــت”
کجــــا می بــــرد نمــــی دانــــم!


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:11---3 دی 1394
ســــر زده بیــــــا …
کمــــــﮯ آشفتــــگی بــــد نـیست …
آن وقــــــت …
تکــــــاندن ِ شانــــــه هاﮮ ِ پُـر غُـبــــــار
و مُرتب کردن ِ موهــــــاﮮ ِ پریـشــــــانت ،
بهانـــــــﮧ اﮮ مـﮯشود براﮮ ِ زندگـــــــﮯ . . .
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:11---3 دی 1394
دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود..!
آنهــــــــــم دیدن تو بود !!
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:10---3 دی 1394
شاید تو…
سکوت میان کلامم باشی!
دیده نمیشوی
اما من تو را احساس می کنم!
شاید تو ….
هیاهوی قلبم باشی!
شنیده نمیشوی
اما من تو را نفس می کشم!
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:10---3 دی 1394
خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم خیلی !


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:10---3 دی 1394
چه عاشقانه به رویت لبخند زدم
و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی …
و این شد
“عاشقانه ی آرام” من و تو


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:09---3 دی 1394
امروز .....


چقــدر دلم تمام شدن می خواهـد …


از آن تــمام شدن هایــی که بشــود نقــطه سرِ خط …


و آنگـــاه دیکــته تمــام شـود !و من دیگــر آغـــاز نشــــوم …
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:09---3 دی 1394
منــــــــــــــ . . .


بـــــــــی تـــــــــــ♥ـــــــــــو


همیشه یک مصرع بی پایانم...
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:08---3 دی 1394
دلـم نـه عـشق مـیخواهد ...نـه احـساسات قـشنگ ...


نـه ادعـاهای بـزرگ ...نـه بـزرگهای پـر ادعـا ...


دلـم یـک دوسـت مـیخواهد ...


کـه بـشود بـا او حـرف زد ...


و بـعد پشیـمان نـشد ...


خدایا تو دوستم می شوی?


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:07---3 دی 1394

هــوس کــرده ام


کـــه تـــو بـاشـــی


مـــن بـــاشـم


و هیچـکـس نبـاشـــد


آنگـــاه


داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـتــــ


و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانتــــ


بیـــرون بکشـــم


بــه تـلـــافـی تمـــامـ ِ روزهــایـــی کـــه میخــــواهمتــــ


و نیسـتـــی ...
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:06---3 دی 1394
تو را مرور می کنم به تکرار؛


تا خاموشی ام، نشان از فراموشی ام نباشد ...
پاسخ:♥✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:06---3 دی 1394
رفتی؟؟؟ به سلامت!!!

من خدا نیستم که بگویم هر وقت توبه کردی برگرد...

رفتنت پایان من نبود...

آغاز بی لیاقتی تو بود


ᕼIᒪᗩ
ساعت13:02---3 دی 1394
وقتی نبض مهتاب در گوشم لالایی می شود …
سر بر پایش می گذارم و …
آن وقت است که …
گل بوسه های ماه بر گونه ی رویایم می نشیندُ …
ستاره چینی تـــــــو و …
خواب های نقره ای مـــن آغاز می شود …!
پاسخ:♥✿


HIla
ساعت13:02---3 دی 1394
چــقدر دزدیــدنِ نگــاه ِ تــو
از چشــمان ِ تــو
لــذت بخــش اســت!
گــویــی تیــله ای
از چشــمم بــه دلــم مــی افتــد!
بـــانـــو!
… بــا مــردی کــه تیــله هــای
بسیــار دارد،
مــی آیــی؟


❅ му нєαят ❅
ساعت9:28---3 دی 1394
چنـב رפּـزیست سیگار בلҐ را میزنـב

בیگر میلے نـבارҐ بـہ اـפּ

פּـلے بے انصاـᓅـیست

آنطـפּـر ڪـہ مرا ترڪ ڪرבنـב

ترڪش ڪنҐ


❅ му нєαят ❅
ساعت9:28---3 دی 1394
یاـבت عاـבت است همیלּ رפּـزها ترڪ میڪنҐ

مثل سیگارҐ ڪـہ ماـہ هاست

نـפֿ آـפֿـریست ڪـہ رפּـشלּ میڪنҐ

پاسخ:♥✿


❅ му нєαят ❅
ساعت9:27---3 دی 1394
همیشـہ בـפּــב سیگار بـہ سمتے میرہ ڪـہ نمے פֿــפּـای،

בـᓆـیـᓆـا مثـہ مسیر زنـבگے ما

پاسخ:♥✿


❅ му нєαят ❅
ساعت9:26---3 دی 1394
ڪاش بـפּــבے

جاے سیگار

نازت را میڪشیـבҐ ..!

پاسخ:♥✿


❅ му нєαят ❅
ساعت9:26---3 دی 1394
سیاهے لبهایҐ

از سیگار פּ

ᓆـلیـפּـלּ نیست

لبهایҐ عزاـבار

פـرᓅ هاے نگـᓅـتـہ

בلҐ است …!!!

پاسخ:♥✿


❅ му нєαят ❅
ساعت9:25---3 دی 1394
פּ مرگ مرבלּ نیست פּ مرگ تنها نـᓅـ๛ نڪشیـבלּ نیست

مלּ مرבگاלּ بیشمارے را בیـבـہ اҐ ڪـہ راـہ میرᓅـتنـב

פـرᓅ میزבنـב ، سیگار میڪشیـבنـב

پاسخ:♥✿


❅ му нєαят ❅
ساعت9:24---3 دی 1394
زنـבگے مثل سیگار مے مانـב

اگر פֿـامـפּـش شـפּــב مے شـפּــב رפּـشنش ڪرב

اما مزہ ے اـפּـلش را نمے בهـב

پاسخ:♥✿


❅ му нєαят ❅
ساعت9:23---3 دی 1394
בیگرے مرا میسـפּـزانـב

פּ منـہ اـפـمـᓆ سیگار را

پاسخ:♥✿


❅ му нєαят ❅
ساعت9:22---3 دی 1394
آـבҐ ها בست بـہ בست هҐ مے בهنـב

בـפּ בستـہ مے شـפּـنـב آنهایے ڪـہ نمے ᓅـهمنـבت

آنهایے ڪـہ نمے پذیرنـבت

פּ بعـב تـפּ مـפـڪـפּـҐ میشـפּـى بـہ نـᓆـص

گـפּـشـہ گیرى

بـہ سیگار פּ ᓅـنجاלּ ᓆـهـפּــہ ى تلـפֿ رפּـى میز

پاسخ:♥✿


❅ му нєαят ❅
ساعت9:22---3 دی 1394
مثل سیگار نصـᓅــہ اـᓅـتاـבҐ

בر جهانے ڪـہ پمپ بنزیלּ بـפּــב

پاسخ:♥✿


❅ му нєαят ❅
ساعت9:21---3 دی 1394
ساڪت פּ פֿـیرہ بـہ عڪست

بـפּـے سـפּــפֿـتنے مے آیـב

بـہ פֿــפּــבҐ مے آیҐ

لعنتے

آـפֿـریלּ سیگار هҐ تـہ گرᓅـت
پاسخ:♥✿


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 20 آذر 1394برچسب:, ] [ 2:4 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .